Cambridge dieet in 2017: Ga je hiermee snel afvallen?

We kunnen wel stellen dat er veel diëten zijn waaruit je kan kiezen als je wilt afvallen. Meestal baseer je jouw keuze op een dieet dat de nodige bekendheid en positieve gebruikers heeft. Het Cambridge dieet is zo’n dieet! Het is dan ook het overwegen waard dit dieet te gaan volgen. Maar hoeveel ga je ermee afvallen en is het dieet de beste manier om snel vet te verbranden? Hier ga je snel antwoord op krijgen.

Hoe kun je met het Cambridge dieet afvallen?

Afvallen doe je altijd door minder te eten dan dat je op een dag nodig hebt. Het Cambridge dieet doet dit ook. Je gaat alleen zoveel minder eten, dat het in ons ogen doorslaat. En zijn doel voorbij gaat. Want als we 1 ding weten is het dat je met te weinig eten alleen maar verder van huis raakt. Dit is gelijk al een minpuntje aan het Cambridge dieet.

Waar wel goed over is nagedacht zijn de eiwitten. Deze zorgen er namelijk voor dat je sneller vet gaat verbranden. Doordat je metabolisme omhoog gaat. Het eten van meer eiwitten laat je ook niet met een hongergevoel achter. Juist doordat ze moeilijker te verteren zijn door je lichaam geven ze langer voldoening. Maar bij het Cambridge dieet ga je waarschijnlijk wel honger krijgen. Omdat je bijna 1/5 eet van wat je op een dag zou moeten eten. Met 3 maaltijden bestaande uit voornamelijk vloeibare voeding krijg je niet veel binnen. Naast te weinig energie haal je verder ook niet veel belangrijke voedingstoffen uit je voeding.

Welke manieren zijn er om het dieet te volgen?

Je kan kiezen voor het Cambridge dieet 500 Weight Plan, waarmee je tussen de 450 en 500 calorieën per dag gaat eten. Ook bestaat er een uitweg in de vorm van het Cambridge dieet 800 Weight Plan. Hiermee mag je een maaltijd toevoegen aan het dieet. Dit is iets makkelijker dan de 500.

De producten van het Cambridge dieet

Je gaat producten eten en drinken uit pakjes. Je hoeft niks te bereiden, alles is al voorbereid. Om je een beeld te geven van wat je allemaal gaat eten laten we je hieronder zien welke Cambridge producten er zijn.

Shakes die je kunt nemen tijdens het dieet

Het Cambridge dieet maakt veel gebruik van shakes. Met deze maaltijdvervangers moet afvallen nog makkelijker worden. Wel gaat het hier om vloeibare voeding, wat sommige mensen wellicht niet lekker vinden. De shakes zijn verkrijgbaar in de smaken: aardbei, banaan, bosvruchten, butterscotch, cappuccino, chocolade, chocolate orange, mango, toffee & walnoot en vanille.

De soepen van dit dieet

Ook soepen komen veelvuldig voor in het dieet bestaande uit de smaken: champignon, groente, kip & champignon, oriëntal chili en tomaat.

Repen voor een tussendoortje

Tussendoortjes zijn er in de vorm van bars in de smaken: cranberry crunch en peanut crunch.

De verschillende variaties papsoorten

Deze zijn er in de smaken: appel / kaneel en de originele naturelsmaak.

Hoe duur is het dieet om te volgen?

Het Cambridge dieet is niet goedkoop. In de meeste gevallen schrijf je jezelf in via een Cambridge consulent die dan ook de producten voor je besteld. Voor de intake betaal je het nodige inschrijfgeld. Verder zijn de producten ook behoorlijk aan de prijs. Je moet er dan ook zeker vanuit gaan dat je alleen aan de producten al zo’n 300,- per maand kwijt bent. Vooral wanneer je op de kosten moet letten iets om zeker in de gaten te houden.

Kun je goed gewicht verliezen met het Cambridge dieet?

Je kunt met het dieet afvallen. Het is niet de beste of snelste manier, maar zorgt wel voor veranderingen in je gewicht. Met de prijs-kwaliteitsverhouding erbij moeten we wel constateren dat er veel betere diëten verkrijgbaar zijn voor veel minder geld.

Laat een reactie achter!

Inline
Inline